Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Shopping therapy or no;

T-shirt Zara


Σήμερα που λέτε κατέβηκα στο κέντρο για ψώνια...Η ζέστη ήταν πραγματικά αφόρητη αλλά ήταν τόση μεγάλη η επιθυμία μου για ψώνια που βγήκα ακόμα και με τόση ζέστη...Και ένω είχα σκοπό να αγοράσω πολλά (ρούχα,παπούτσια) τελικά γύρισα σπίτι με ένα μπλουζάκι το οποίο πήρα από Zara της Αλεξανδρούπολης...

Έχω απογοητευτεί με τα μαγαζιά της πόλης και τα ρούχα τα οποία πουλάνε...Απογοητεύτηκα όμως και με τα Zara της πόλης μου...βασικά για ακόμα μια φορά δοκίμασα πάρα πολλά ρούχα ούτε στα μισά δεν έμπαινα...(πιο στένα παντελόνια δεν γίνετε)..βασικά αυτό συμβαίνει μόνο με τα παντελόνια από το Zara τα μπλουζάκια τα οποία πουλάει μου αρέσουν...

Ένα ακόμα μου φάνηκε περίεργο είναι πως σε κανονική περίοδο εκπτώσεων στη νέα συλλογή του Zara δεν υπάρχει κάποια έκπτωση αυτά..δεν ξέρω αν θα ξανά κατέβω στη πόλη για ψώνια,ίσως αξιοποιήσω αλλού τα λεφτά μου...

Καλό βράδυ παιδιά!!! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.

Thaks for the comments

Vagelis