Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Τα καλύτερα Tweets της εβοδμάδας.

Γεια σε όλους του αναγνώστες και φίλους bloggers....

Γεια και στους φίλους από το Twitter....όπου σ΄ αυτό το κείμενο έχεται  την τιμιτική σας.

Αυτά είναι τα καλύτερα tweets για τη εβδομάδα που πέρασε...(διαλεγμένα από μένα)



Οι αδύναμοι ζητούν εκδίκηση
 Οι δυνατοί συγχωρουν 
Οι έξυπνοι αδιαφορούν



 Το γέλιο είναι το καλύτερο φάρμακο... 
Γελουσα συνέχεια...
 Τώρα μου έδωσαν φάρμακα...!!!



 -Γιατί γελάς;
 -Kάτι σκέφτηκα.
 - Χαχαχα.. 
-Εσύ τώρα γιατί γελάς; 
-Γιατί σκέφτηκες.



 Εσείς που "γεμίζετε μπαταρίες" στις διακοπές τί τις κάνετε μετά που είστε συνέχεια στην πρίζα;


 Έλεγα να κάνω κοιλιακούς φέτος... αλλά δεν θέλω να με θέλουν για τους κοιλιακούς μου



 Είναι και κάποιοι που σε εμπνέουν να γίνεσαι καλύτερος άνθρωπος. Αυτούς να τους έχεις πάντα κοντά σου... είναι οι καλύτεροι δάσκαλοι


 Θ Ε Λ Ω Ν Α Σ Τ Α Μ Α Τ Η Σ Ο Υ Ν Ν Α Π Λ Η Γ Ω Ν Ο Υ Ν Τ Η Ν Χ Ω Ρ Α Μ Ο Υ Κ Α Ι Τ Α Π Α Ι Δ Ι Α Τ Η Σ...


 ❒ Έχω facebook
 ❒ Έχω τουίτερ 
❒ Έχω ζωή 
✔ Έχω ψυχολογικά


 Ο άνθρωπος που ξέρει να αυτοσαρκάζεται δεν θα πάψει ποτέ να διασκεδάζει.....




 Αν δεν υπάρχουν σκαμπανεβάσματα στη ζωή σου αυτό σημαίνει ότι είσαι νεκρός.


 Κάθε φορά που ποστάρουν ένα τουίτ μερικοί/ες εδώ μέσα, κάπου αυτοπυρπολείται ένα ορθογραφικό λεξικό.



*Η σείρα είναι εντελώς τυχαία!!!

https://twitter.com/VagelisIliadis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.

Thaks for the comments

Vagelis