Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Blogger παρεάκι!



Hello bloggers!

Ελπίζω να είστε καλά.Σαν blogger και εγώ (τον τελευταίο μήνα) έχω μπει σε διάφορα blog φίλων...Προσωπικά blogs με σκέψεις και στιγμές από τη ζωή του blogger...Εντύπωση μου έκανε η μεγάλη συμμετοχή των αναγνωστών στα σχόλια και η αγάπη που δείχνουν σε κάθε blog και blogger.

Φυσικά την αγάπη των αναγνωστών σου την κερδίζεις με τα κείμενα σου,με τη σκέψη σου..Είναι πολύ ωραίο ο αναγνώστης να σου δείχνει την αγάπη του για το blog σου και για τα κείμενα σου.

Σαν νέος στον χώρο μπαίνω και εγώ και κάνω γνωριμίες...όποτε αν με δείτε στο blog σας να ποστάρω το δικό μου προσωπικό blog μην το πάρετε άσχημα...προσπαθώ να σας γνωρίσω και να με γνωρίσετε...

Γιατί οι παρέα των Ελλήνων bloggers είναι μεγάλη και όλους τους χωράει.!

Καλό βράδυ guys!

1 σχόλιο:

Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.

Thaks for the comments

Vagelis