Πέμπτη, 19 Ιουλίου 2012

1 blogger, 2 bloggers, 3 bloggers......100 bloggers....198593540382 bloggers



Καλυσπέρα bloggers!

Εδώ είμαι και πάλι.Σήμερα δεν έχει έξοδο όποτε θα κάτσω στο σπίτι!Από σήμερα θεωρούμε και εγώ blogger...από σήμερα;; χμμμ..όχι.

Βασικά ξεκίνησα να ασχολούμαι με το blogging από το 2009.Αν δεν ήταν ο αδερφός μου δεν ξέρω αν θα ξεκινούσα.Μάλλον όχι,ξεκίνησα να γράφω άλλοτε ενημερωτικά κείμενα άλλοτε μουσικά...

Πριν 1,5 χρόνο δημιούργησα....
το δικό blog στο οποίο δούλεψα πάρα πολύ...μήνες!!! Αλλά ο κόπος μου ανταμείφθηκε και το blog μου κατάφερε να αγαπηθεί και διαβαστεί από χιλιάδες χρήστες του διαδικτύου...

Πριν μια βδομάδα γυρνώντας από τη Χαλκιδική όπου και είχα πάει για διακοπές...μπήκα να δω το blog μου.Blog δεν υπήρχε...ή μάλλον υπήρχε, ορατό όμως μόνο σε μένα...Για κάποιο λόγο η blogger/google το κλείδωσε...ίσως και να το χακάρανε.Και έτσι έμεινα χωίς blog..με το οποίο blog είχα περάσει 1,5 χρόνο..σαν παιδί μου!

Ε δεν γινόταν να μην συνεχίσω...δεν μπορούσα χωρίς δικό μου blog.Και έτσι έκανα αυτό το blog...Κάθε αρχή και δύσκολη λοιπόν...


Μου αρέσει που πλέον υπάρχει τόσος κόσμος που ασχολείτε με το blogging...πάρα πολύ νέοι με δικά τους blog γράφουν κείμενα,σκέψεις,συναισθήματα, καλύτερα και από έμπειρους και μεγάλους δημοσιογράφους.

Κάθε μέρα ανακαλύπτεις και ένα νέο blog με διαφορετικό ύψος και στυλ...Και αυτό είναι και το ωραίο!!

Ελπίζω να ανακαλύψετε και εμένα!!!

Καλό βράδυ bloggers!!!

Βαγγέλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.

Thaks for the comments

Vagelis